Friday, August 15, 2008

tagg~

Survey of TUJUH.
Malay tag? COOL ;D
But I have bad BM xP
TAG oleh REGINA <3

7 fakta tentang saya:
1. Apabila saya ketawa, tak akan henti saya ketawa ;D
2. BENCI BENCI semut!
3. Saya banyak banyak suka muzik. <3
4. Saya pakai cermin mata. Ada masalah? ;)
5. Sayang sayang kawanku !
6. Orang yang suka bercakap kasar, sila blahh~
7. Saya sayang keluarga saya. kakass!

7 perkara yang menakutkan saya:
1. HANTU ! @@
2. Dimarahi oleh orang.
3. Seorang diri.
4. Bergaduh dengan rakan baik. ):
5. Orang gila berhampiran dengan saya @@!
6. Duit kehabisan~!
7. Ujian Ujian Ujian!

7 lagu buat masa sekarang:
1. Time Of My Life - David Cook
2. Over You - Chris Daughtry
3. How to save a Life - The Fray
4. Fallen Through - Skye Sweetnam
5. Unwritten - Natasha Bedingfield
6. First Time - Lifehouse
7. Because you Loved Me - Celine Dion

7 perkara yang selalu saya sebut:
1. Hi!
2. Eh?
3. HAHAHAHAHHAHAA
4. Go to HELLA. :D
5. Such an A**
6. BYEE~
7. wuu wuu wuuuu~

7 perkara yang amat bernilai:
1. KELUARGA <3
2. Rakan-Rakan sekalian.
3. Komputer kesayangan saya
4. Justea hmm~
5. Seluruh almari saya ;DD
6. Rambut saya D:
7. telefon bimbit?

7 kali pertama dalam hidup saya:
1. Saya memarahi dia.
2. Saya pergi ke High School Musical Ice Tour! :DD
3. Tangan saya bengkak hingga tidak dapat bergerak.
4. Diasingkan daripada kawan TERBAIK saya, ANUSSHA! (krn kelas lain)
5. Saya berfikir sebagai orang dewasa.
6. Saya mengutip sampah-sarap yang telah berada di belakang almari tersebut dengan tangan saya! Sampah tersebut kemungkinan sudah berada di situ selama 5 tahun? ;DD
7. Berfikiran bodoh... -.-"

7 orang yang bertuah:
1. Anussha
2. Ying Yen
3. Li Yueng
4. Erin
5. Klaudia
6. Siapa lagi?
7. Ada lagi?

Living in BM world is HARD. @@

No comments: